Witam,
Mam problem z urządzeniem wielofunkcyjnym Brother DCP-J105, a mianowicie pojawia się błąd AF skanera i ten "znany dźwięk podczas pojawiania się błędu. Wymieniłem taśmę skanera ale to nie pomogło. Co mogę i powinienem jeszcze sprawdzić ?
Pozdrawiam
Forum > Hardware > Urządzenie wielof. Brother DCP-J105 bład skanera AF
Wysłane 2023-02-28 09:48
Wysłane 2023-02-28 23:49
Jakieś 2 kabelki trzeba odpiąć/zapiąć, ale jakie to już nie doczekałem bo nie zdzierżyłem gościa [LINK]
Wysłane 2023-03-01 11:41
Gość na filmiku wymienia taśmę skanera. Ja to zrobiłem i nie działa, więc gdzieś jeszcze jest usterka.
Gdzieś wyczytałem że trzeba wejść do menu serwisowego i wpisać kod - tylko nie mam tego kodu :)
Wysłane 2023-03-01 18:00
@beton
Nie wiem...gość na filmiku gadał po tajsku czy innemu dalekowschodniopołudniowoazjatycku, do tego miał wyjątkowy antytalent do pokazywania co robi i wyjątkowy syf wszędzie (rzekłbym że większy niż u mnie). Gorsi są tylko hingliszmani, gdzie człowiek przez pewien czas próbuje ich zrozumieć.
Wysłane 2023-03-02 09:42
Nie wpisywał kodu na filmiku.
Wysłane 2024-04-13 08:36
Hej. I co udało się rozwiązać problem. U mnie jest identycznie. Charakterystyczne terkotanie i komunikat. Odcięcie 1mm taśmy nie pomogło. Zamiana skanerów od innej J 105 pomaga. Po powrocie skanera i wejściu w menu serwisowe wydaje się że skanuje. Ale do trzech razy i ponownie ten sam komunikat. Co ciekawe na skanie pojawiają się czarno-białe pasy. I dalej to samo. Próbowałem zamieniać skaner z J- 100 ale pojawia sie ten sam błąd. Niestety ale nie da się przetłumaczyć tego z nagrania. Sztuczna inteligencja też nie daje rady.
Kto jest online: 0 użytkowników, 343 gości