Jakieś parę tygodni temu(przed lepszym dropem) z 2 kumplami robiliśmy non stop klucze do machiny. Raz klucze leciały jeden za drugim a raz przez pół dnia ani jeden, ogólnie zrobiliśmy całkiem sporo tych machin, składniki z bossów też wypadały raczej nie chętnie lub te co już akurat ja miałem dwa a kumplowi właśnie tego brakowało. Łącznie zrobiliśmy chyba z 7-8 pierścieni(na trzech) dziś chyba nikt ich nie używa, bo po prostu wypadały takie sobie. Ja miałem jeszcze takiego całkiem przyzwoitego ale ostatecznie został zamieniony na pierścień który obniża ilość itemów do seta.
TL:DR dużo czasu trzeba poświęcić a może i tak ci rollnać słabe staty.
Forum > Software > Diablo III + RoS + patch v.2.1 = temat ogólny !
Wysłane 2014-06-01 21:15
Wysłane 2014-06-07 11:10 , Edytowane 2014-06-07 11:15
Tak w sumie od kilku dni zastanawiam się, co jest "nie tak" z moją Barbie... po okrzykach/buffach mam ponad 1 mln. obrażeń, 49% CC i +594% dodatkowych obrażeń z krytyka... i właśnie to ostatnie ma martwi !!! No bo skoro prawie sześćset procent więcej, to dlaczego krytyczne uderzenia, które zwykle widzę podczas walki, to przeciętnie 1,5~2 mln. punktów?
Może mi ktoś podpowiedzieć, gdzie mi się "tracą" dodatkowe procenty? Bo nawet jeśli wziąć pod uwagę, tylko bazowe statsy, czyli 780K obrażeń i +544%, to od czasu do czasu, powinienem jednak zobaczyć uderzenia z przedziału 3~4 mln., a jednak widoku powyżej 2,5 mln. jeszcze nie uświadczyłem !!! :/
PS
No chyba, że źle to jakoś liczę... tak teraz pomyślałem, że w samej sile ataku, jakiś tam procent czy składowa z +% od krytyków jest zaszyta? - jeśli tak, to jest jakiś online'owy opis/kalkulator, który pozwoli mi to "rozszyfrować"?
Wysłane 2014-06-07 12:09 , Edytowane 2014-06-07 12:33
2 bronie + wysoki attack speed= mniej więcej tak jak to u Ciebie wygląda i tyle (z tego co kojarzę nie ma skilli, które na raz "walą" z obu broni)
No chyba, że źle to jakoś liczę... tak teraz pomyślałem, że w samej sile ataku, jakiś tam procent czy składowa z +% od krytyków jest zaszyta? - jeśli tak, to jest jakiś online'owy opis/kalkulator, który pozwoli mi to "rozszyfrować"?
W Tym DPS'ie wypisywanym w koncie jest liczony również Twój crit dmg, crit chance i atk speed, więc obrażenia przy ataku to nie jest dps*crit dmg......
Wysłane 2014-06-17 01:03 , Edytowane 2014-06-17 10:31
@Han
Dzięki za wyjaśnienie! Tak, jak napisałem wyżej, w sumie trochę sam się naprowadziłem na wyjaśnienie, w trakcie pisania posta... teraz już wszystko jasne! I oczywiście, obranie kierunku zwiększenia AS jest moim głównym celem - stąd też zestaw Cain'a jest moim priorytetem nr jeden.
@ALL
Co to się podziało po ostatniej łatce? - craftowe materiały przestały być legendarne?! :o Pierwsza moja myśl, że zrobili tak, by móc się nimi wymieniać, ale dalej mają etykietę "przypisano do konta". No to sobie ostatnie dwa dni latałem do Magdy po motylki i zastanawiałem się, czemu na 5~6 killów nic mi nie wypadło... aż dzisiaj nie wypadł mi schemat, który zaniosłem kowalowi i ZONK - nie widzę żadnego specjalnego itemu dla niego! "Pacze" dalej i ze wszystkich legendarów "wypadły" extra składniki... LOL! ;)
Z jednej strony fajnie, bo już nie trzeba co chwila odwiedzać tej samej lokalizacji/boss'a (jak u mnie ostatnio to była Magda), ale z drugiej strony, był to jakiś element urozmaicenia... znowu Bli$$ uległ pod naciskiem noobów?
** EDIT **
Cytując za [LINK]
* Wykonywane przedmioty legendarne mają być zarówno pierwszym krokiem ku stosowaniu najpotężniejszego ekwipunku, jak i ujściem dla nagromadzonych materiałów rzemieślniczych na najwyższych poziomach. Wprawdzie podobał nam się system unikalnych składników rzemieślniczych, ale trudności związane z ich zdobywaniem uniemożliwiały zbyt dużej liczbie graczy sprawne wykonywanie przedmiotów, lub też zachęcały do ciągłego wchodzenia i wychodzenia z gry i podobnych wypaczających rozgrywkę praktyk w celu uzyskania konkretnych składników. Z tych powodów zdecydowaliśmy się na usunięcie wymagań dotyczących unikalnych materiałów rzemieślniczych przy wytwarzaniu przedmiotów legendarnych.- i wsio jasne!
* Legendarne materiały rzemieślnicze nie są już konieczne do wykonywania przedmiotów legendarnych.
- Legendarne materiały rzemieślnicze nie będą już wypadać w grze.
- Istniejące legendarne materiały rzemieślnicze są teraz szare i wzrósł ich koszt sprzedaży.

Wysłane 2014-06-17 11:43
Blizzard sam sobie w stopy strzela, a jak nie w stopy to w ręce. Takie zmiany są odzewem na płacz i lament bandy dzieci które nie wiedzą jaka jest idea H&S i grindu. Przecież ta gra się na tym opiera... Swoją drogą, skoro chcieli ułatwić start nierobom w karierze, mogli zamiast likwidacji przedmiotów, wprowadzić zmiany w legendarkach tak aby miały określony set statsów a nie kompletny random. I tyle moich dywagacji na ten temat ;)
Wysłane 2014-06-17 12:49
No tak, teraz to zrobienie legendara będzie pikus. Do tego większa szansa na drop zielonych unikatowych zestawów, także u Kadali i zaczyna to wyglądać dziwnie. Już widzę u znajomych, że wszyscy robią te same buildy barbów.
Wysłane 2014-06-19 18:46
Dosyć szybciutko udało mi się wycraftować całkiem sensowną parkę Cain'a... AS, a co za tym idzie, ogólny DPS poszedł do góry. Tylko co dalej? - już trochę brak mi pomysłów na dalszy rozwój postaci ! :/
W ringach i amu powinieneś mieć base stat (STR + attack speed + crit chance + crit dmg), w niektórych hełmach można mieć atk speed + crit chance. Ogólnie problem jest taki, że teraz albo próbujesz maxować wartości cech w itemach (czy to przez craft, czy przez wymianę) nie zmieniając układu cech, albo z czegoś zrezygnujesz i zwiększy Ci się dps (rezygnacja odbywa się zazwyczaj kosztem "przeżywalności")
Wysłane 2014-06-24 09:17
@Han
Chyba faktycznie nie pozostaje mi nic innego, jak tylko polować i kraftować lepsze itemki... tylko coś szczęścia do tego mi brakuje - w zeszłym tygodniu bardzo mały drop miałem, a jak już coś fajnego wypadło, np. Korona z +AS, to zaś brakowało jej dwóch innych atrybutów, więc tylko na przemiał.
Trochę podłamany i zniechęcony pograłem w weekendowe wieczory i cosik drgnęło... średnio 3,5 legenda na godzinę... aż tu nagle wczoraj "kumulacja" = w 2h poleciało mi 10 legendarnych + 2 duszyczki ! :o Niestety dalej większość dla Kowala, ale przynajmniej zapas materiału jest ;)
No to nie pozostaje mi nic innego, jak biegać dalej... tym bardziej, że nowy patch przyniesie ze sobą sporo obiecujących zmian, więc zabawa znowu nabierze trochę kolorytu =]
@ALL
Kto jeszcze nie czytał zapowiedzi dla v.2.1, to zapraszam do lektury:
[LINK]
Wysłane 2014-06-24 12:20
W tych sezonach to chyba tylko nagrody specjalne, jeśli będę sensowne, mnie zaciekawią i wciągną. Reszta i tak wygląda mi na typowe podlizywanie się tym co grają najwięcej. A nie, przepraszam... będą kusić nowymi legendami. Jak rozumiem Blizz już doszedł do tego, że pieniądz dużo grającego gracza jest lepszy od tego co gra rzadziej - czyt. sezonowcy dostaną więcej niż niesezonowcy. No ale jeśli to warunek pojawienia się nowych legendów to mimo wszystko jestem za.
Najbardziej podobają mi się głębokie szczelinki. Granie na czas to jest to. Będzie się działo
Wysłane 2014-06-24 13:58
Najbardziej podobają mi się głębokie szczelinki.
if you know what i'm sayin...
Wysłane 2014-06-24 14:18
@-ADSO- - w D2 było tak samo - sporo przedmiotów i słów runicznych dostępnych było tylko na Closed Battle.necie i tylko w grach rankingowych :) "ceny" przedmiotów ladderowych tuż przed końcem sezonu strasznie rosły na allegro (bo potem trafiały dla non-ladder, gdzie nie dało się ich zrobić, a były często baaaardzo mocne).
Wysłane 2014-06-24 18:22
@KaliN No popatrz jak się podświadomie zwierzyłem z upodobań
@krymtON Jest to mechanizm analogiczny, to prawda. Korzystny jednak dla tych, którzy sporo grają. Ci mniej grający niestety będą musieli czekać aż przedmioty po sezonie będą dla nich dostępne. Cóż, wejście w sezon to akceptacja kasowania postaci po nim, i taki mały szantażyk Blizza by grać od nowa. Hmmm a jak z itemami schowanymi w skrzyni? Jak to było w D2? Nie pamiętam już.
Wysłane 2014-07-11 10:35
Czy też macie ostatnimi czasy problemy z utrzymaniem połączenia z serwerem D3? Praktycznie co trzeci rift wywala mi się w trakcie z komunikatem o przekroczeniu czasu łączenia do serwera. Nie wiem kogo winić, Blizza czy w UPC coś grzebię.
Wysłane 2014-08-26 10:46 , Edytowane 2014-08-26 10:47
Podbijam, bo pojawiło się trochę więcej informacji nt. nadchodzących, sporych zmianach wraz z łatką oznaczoną numerkiem 2.1
Tryb Sezonowy: [LINK]
Głębokie Szczeliny: [LINK]
Skarbiec: [LINK]
- jak dla mnie, wszystkie trzy nowości brzmią bardzo ciekawie... na pewno wniosą powiew świeżości, który przyda się D3 po pół roku od pojawienia się dodatku... szczególnie na nadchodzące jesienne, deszczowe wieczory!
Ktoś bawił się na PST? Jakie wrażenia?
PS
Ja w między czasie, na przełomie ostatniego miesiąca, rozwinąłem sobie Krzyżowca... myślałem, że przekona mnie do porzucenia ukochanej Barbie, ale niestety nie zauroczył mnie ;) Natomiast w ostatnich dniach, dobiłem swoją postacią HC do 70 poziomu... no nie powiem - granie na jedną śmierć daje pewien dreszczyk emocji, bez niepotrzebnego stresu utraty jej z powodu zerwania połączenia... serwery Blizz'a od dłuższego czasu działają bardzo stabilnie.
Wysłane 2014-08-26 12:14 , Edytowane 2014-08-28 23:10
Popytam kumpla, bo wiem że na PST trochę szalał. Z tego co pamiętam to bardzo mu się podobało
Co do stabilnością się zgodzę, jest ekstra. Po wcześniejszych moich problemach nieco porobiłem prób i okazało się, że UPC włączyło mi usługe WiFree. Nie wiem w jaki sposób, ale miało to wpływ na moją grę, po wyłączeniu działa jak ta lala
Będę miał parę dni na granie to sobie to i owo odświeżę.
EDIT: No i nieco sobie pograłem w 2.1.0. Kurde jest fajnie. Głębokie szczeliny póki co jeszcze nie są dla mnie aż tak głębokie, muszę nieco poprawić build by szybciej mordować (bez tego ani rusz) Trochę tych klejnotów poleciało, po rozwinięciu do 2 poziomu naprawdę dadzą buffa. Teraz tylko czekać na ten item, który daje dziurkę i każdy w biżuterii będzie miał wypaśne klejnoty. Nie miałem okazji jeszcze wpaść do skarbca - może to dopiero z sezonem wystartuje, czyli jutro Baleronica mnie ciekawi najbardziej.
Kto jest online: 0 użytkowników, 340 gości