a ja od paru dni cwicze nowego Obj 268. Jak mowi moj kolega - jest moc :D szybki, zwinny, niezly pancerz, CAMO, i Dzialo (celne mocne i szybkie). Uwazam ze jest to znacznie lepszy tedek niz jagd e100 ktory jest failem. Obecnie ramer+BiA+wenta camo 100% i naprawa. polecam
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 16
Wysłane 2012-08-14 11:12
Ja tam niemieckich medów w drodze do pzIV nie wspominam źle generalnie, choć mam mało bitew na nich - szybko się wyekspiło i z zapasów gotówki kupiło. Polecam pograć każdym z nich żeby zobaczyć jak one się zachowują, bo potem będziesz je zwalczał w dużych ilościach. Pz38 czy tam NA nawet dla pzIV jest groźny jak podjedzie blisko a ty masz wieżę najlepszą - strasznie wolno się obraca - a działo w miarę szybko go kosi.
Ja mam kolejnego kandydata na przekokszonego premiuma - Super Pershing. Wczoraj wciągnął 5 strzałów ze stockowego działa jadzi II bez dmg. Na lakevilu pilnowałem przełęczy i niestety wróg zrobił rush pięciu czołgów. Pierwszy leciał Super więc po gąskach go - ładnie weszło, detruck więc zaczynam walić w kadłub i zonk. Przednia płyta, między gąskami, zarówno podłoga jak i ta na wprost, strzały zachodziły na siebie praktycznie, za każdym razem krytyk 0 dmg. Kolejny strzał w gąskę - koło napinające - wchodzi ładnie. W następnym spotkaniu podobna akcja. Jak napisałem o 5 strzałach za 0 na czacie drużynowym to gość z su 152 wiedział na co trafiłem więc to raczej nie jest przypadek i jakaś sytuacja wyjątkowa. Generalnie nie polecam walić we front tego czołgu bo się zdziwić można, w inne części zawodnika wchodzi normalnie albo jest komunikat że sie nie przebiło/ zrykoszetowało.
Wysłane 2012-08-14 11:43
Ja widziałem jak Super Pershing dostaje cztery strzały z rzędu za zero w dolną płytę z BL-9. Co ciekawe były dziury jakby pociski przebijały pierwszą płytę pancerza i zatrzymywały się na drugiej.
Nie mogę się doczekać kolejnego patcha z fizyką. Myślę, że odmieni to grę w ogromnym stopniu. Raczej na plus ale obawiam się, że teraz artyleria będzie się ukrywać w takich miejscach, że będzie nie do wykrycia.
Wysłane 2012-08-14 14:14
@koradon
Zgadza sie ten amerykanski tedek jest chyba nawet lepszy bo ma wszystko co ruski plus obrotowe w pewnym zakresie dzialo. A sam Tedekiem juz gram na CW. Wiadomo do rushu sie nie nadaje ale przyczajony w drugiej linii za dwiema myszami blokujacymi newralgiczne miejsca daje rade
I podobnie zauwazylem jak ty ze coraz wiecej ich na CW zarowno amerykanskich jak i ja JagdE 100 i obj.
Mysle to chcieli osiagnac WG w duzym stopniu zrealizowali.
Wysłane 2012-08-14 21:42 , Edytowane 2012-08-14 22:44
Z tymi dziurami po strzałach też jest ostatnimi czasy coś dziwnego bo po penetracyjnych i nie penetracyjnych ślady są identyczne na pancerzu. Jedynie dingi inaczej wyglądają. Wcześniej jak nie weszło to nie malowało dziury albo ślad jak po dingu. W ogóle ślady szybko znikają - w kw1, którym kończyłem ze steelwalem po ponad 20 strzałach widać było tylko kilka albo był czysty totalnie.
EDYTA
Panowie warto było się męczyć na drugiej jadzi do najlepszego działa. Nareszcie nie marnuję kasy na amunicję tylko przebijam i obijam. Reload nieco spadł ale wobec kopa jakiego ma ta lufa to nie robi większej różnicy. Jeszcze tylko czekam na silnik topowy i to zaiste będzie latający Ferdynand Mały przykład możliwości tego potworka:
Zwycięstwo!
Bitwa: Ruinberg 14 sierpnia 2012 22:30:19
Czołg: JagdPanther II
Doświadczenia: 1 094
Kredytów: 31 766
Osiągnięcia w walce: Specjalista, Snajper, Odznaka mistrzowska:I klasy
Wysłane 2012-08-14 23:14
Mnie najbardziej irytują te "dziwne sytuacje", które występują w tej grze. Przed chwilą gram wymaksowaną E50 i strzelając z około 100m pięć razy pod rząd nie mogę przebić hulla IS3 stojącego idealnie na przeciw mnie a do tego niżej ?
Również bardzo często zatrzymuje mi pociski z JagdTigera, który ostatnio stał się dziwnym krapem. Nie rozumiem również jak to jest, że grając w plutonie z bratem JT + T95 obaj strzelając w bok IS8 nie zadaliśmy żadnych obrażeń mimo, że koleś dostał, a jeszcze bardziej nie rozumiem matematyki tej gry w której IS4 ma bodajże 140mm na hullu zatrzymuje pociski o penetracji 276mm strzelając w hatchdriver z odległości 30m. Pocisk z T95 również zatrzymał.
Natomiast wiem, że grając ruskim KV-1S dostaje hity za 0 albo ludzie nie mogą mnie przebić.
Wysłane 2012-08-15 00:14
@koradon
Żeby było ciekawiej sprawdzam tych "szczęśliwców" i okazuje się, że wszyscy mieli win ratio na poziomie 48% a nawet i niżej czyli jest tak jak już ktoś wspomniał- gra faworyzuje noobów. Tak się zastanawiam po co było nabijać te 58% lepiej być noobem i dostawać za zero albo płacić kasę i jeździć jak bos w super pershingu.
Wysłane 2012-08-15 09:11
@paladyn nie no, moim zdaniem gry są do zabawy. Mam swoje stabilne 51% i nie mam takich historii. Poza tym wiesz, jak ty byś był takim noobem i zaczął grać w tanki to szybko byś je rzucił w cholerę. Tutaj rozumiem twórców (chcą mieć dużo graczy), nie zgadzam się z tą polityką, ale rozumiem
Wysłane 2012-08-15 17:22 , Edytowane 2012-08-15 19:41
tak sie wszyscy chwala wynikami
Victory
Erlenberg 15 sierpnia 2012 17:09:50
Vehicle:M46 Patton
Received: 1 828
Credits received: 59 415
Battle Achievements Invader, Mastery Badge: "1st Class"
bardzo jestem ciekaw ile trzeba na mistrza
Wysłane 2012-08-15 18:33 , Edytowane 2012-08-15 18:34
@Glacial Hero nie... As jest przyznawany jeżeli na danym czołgu zdobędziesz tyle expa (jednorazowo) że jesteś lepszy od 95 albo 99% wyników na tym czołgu
wyniki aktualizowane chyba co tydzień więc można też go stracić.
Wysłane 2012-08-15 19:42
@up
bierze pdo uwage wyniki z ostatnich 7 dni
juz wiem
Victory
Karelia 15 sierpnia 2012 19:30:09
Vehicle:M46 Patton
Received: 2 080
Credits received: 72 228
Battle Achievements Top Gun, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Wysłane 2012-08-15 19:51
@koradon Stracić się nie da - raz dostałeś dowolną mistrzowską więcej już jej nie dostaniesz, chyba że wyższą. Średnia jest brana z tygodnia (jak mniemam z ostatnich siedmiu dni, a nie co tydzień aktualizowana), a na asa trzeba się wybić ponad 99% grających danym czołgiem.
Wymaksowałem jadzięII - ten czołg jest straszny. Chowasz się w głębokiej drugiej linii, po czym jesteś w stanie wybić się przed heavy w moment. Jak przychodzi czas dobijania wystarczy pilnować żeby się nie dać zajść z boku czy tyłu i można zamiatać. W ciągu bitwy zdarzyło mi się na trzy flanki obskoczyć i każdej załadować oklep Oczywiście zarabia
Ktoś się pytał jak zarabia hummel - generalnie średnio. Koło 10 k można spokojnie wyciągnąć na bitwę, ale gorzej od pzIV i kw1. Długo artą nie grałem ale mam wrażenie że dmg jej nieco podkręcili. Z celowaniem to zależy jak się trafi na losowanie - raz kw5 z 200 metrów nie można przycelować, raz t50 2 z 800 jadącego zdejmie. W sumie radocha z bezkarnego zdejmowania wrogów jest choć bardzo się do trybu snajperskiego przyzwyczaiłem.
Kto jest online: 1 użytkowników, 293 gości
Han ,