|
|
Leadtek
Winfast GeForce3 64MB DDR
autor: NetCop
1.
Wstęp
Firma Pronox
S.A dostarczyła nam pierwszy dostępny w Polsce egzemplarz
karty Leadtek Winfast GeForce3 64MB DDR. Nie jest to karta
przeznaczona do sprzedaży lecz model testowy. A więc do dzieła.
2.
Specyfikacja kart
Dane techniczne
-
256-bitowy procesor GPU nVIDIA
GeForce3
-
4 potokowy rendering
-
nFinite-FX Engine -
w pełni programowalny
-
taktowanie rdzeń /
pamięć 200 / 460Mhz
-
RAMDAC 350 MHz
-
architektura szyny
AGP x2, x4, Fast Write
-
64 MB pamięci DDR
4ns.
-
maksymalna
rozdzielczość 2048x1536@32bit
-
obsługa tekstur o
rozdzielczości 2048x2048@32bit
-
16, 24 i 32 bitowy
bufor Z
-
sprzętowy silnik
T&L 2
-
technologia wykonania
0.15 mikrona
-
128 bitowa szyna danych do pamięci
DDR
-
Wyjście S-VIDEO i DVI
Teoretyczna wydajność:
|
Przepustowość
pamięci |
Szybkość
wypełniania pikseli |
Szybkość
wypełniania tekseli |
GeForce3 |
7360
MB/s |
800
Mpikseli/s |
1600
Mtekseli/s |
GeForce2
Ultra |
7360
MB/s |
1000
Mpikseli/s |
2000
Mtekseli/s |
GeForce2
Pro |
6400
MB/s |
800
Mpikseli/s |
1600
Mtekseli/s |
Obsługiwane efekty
-
AGP Texturing
-
Additive Texture Blending
-
Bilinear Filtering
-
Cube Mapping
-
DXT Compressed Textures
-
Dot3 Texture Blending
-
Edge Antialiasing
-
Environmental Bump Mapping
-
Environmental Bump Mapping With Luminance
-
Factor Alpha Blending
-
Full-Screen Anti-Aliasing
-
Guard Band Support
-
Hardware Transform and Lighting
-
Mipmap LOD Bias Adjustment
-
Multiplicative Texture Blending
-
Point Primitive Support
-
Point Sampling
-
Positional Lights
|
-
Projected Textures
-
Quintic Bezier & B-spline Patches
-
Range Fog
-
Rectangular and Triangular Patches
-
Rendering to a Window
-
Specular Gouraud Shading
-
Stencil Buffers
-
Subpixel Accurate Rasterizing
-
Subtractive Texture Blending
-
Table Fog
-
Texture Alpha Blending
-
Texture Clamping
-
Texture Mirroring
-
Texture Wrapping
-
Trilinear Filtering
-
Vertex Alpha Blending
-
Vertex Fog
-
W-Fog
|
Jeśli ktoś chciałby dowiedzieć
się więcej na temat efektów, to proponuję 35 stronicowy
artykuł na Tom's
Hardware po polsku.
|
Rzut na kartę z
przodu
A to jest jej tył
i jeszcze wyjścia
DALEJ >>>
|
|
|
|
|
|