2007-01-18 00:00
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
37

GeForce 8800GTX SLI czy aby nie za szybko ?

Strona 8 - Call of Juarez

Call of Juarez
Pomiar FRAPS. Shader Model: 3.0; Texture Filtering: Anisotroping; Shadow Map Size: 2048; Depth of Field: On; Material Quality: High; Texture Quality: High; Foliage Quality: High


Włączenie FSAA + HDR było możliwe po zmianie nazwy pliku coj.exe na oblivion.exe. Niestety sztuczka nie zadziałała na Radeonie X1950XTX choć działa na X1900XTX !

Wreszcie możemy doczekać się wykorzystania mocy dwóch kart GeForce 8800GTX w SLI.

Warto zauważyć, że wymuszenie HDR i FSAA x4 w tej grze powoduje ogromne spadki wydajności i w takim trybie tylko SLI zapewnia płynną grę.

Strona 8 z 10 <<<1...45678910>>>