Jak w cudzej skórze - ARAIG
Zaczęło się to wszystko od hełmów VR, przez ich wielki powrót w postaci Oculus Rift a ewoluuje właśnie tak. Od samego początku producenci gier pragną nas wciągnąć jak najgłębiej w objęcia swych produkcji. Teraz będą mieli jeszcze większe pole do popisu!
As Real As It Gets to interaktywna "zbroja". W czym tkwi jej sekret i wyjątkowość?
48 punktów - 16 aktywnych z przodu, 16 z tyłu i 8 na każdym z boków ma zapewnić graczowi możliwość odczuwania bodźców fizycznych, przeniesionych wprost z gry.
Dźwięk przestrzenny oraz wibracja jest znana większości graczom, ale to STIMS ma nas zadziwić.
Ma on powodować skurcz konkretnego, wybranego mięśnia przez krótki okres czasu - co ma dawać nam całą gamę wrażeń począwszy od delikatnego łaskotania, przez uczucie jakby coś chodziło nam po skórze aż po silne uderzenie.
Amerykańska agencja FDA zaaprobowała technologię jako bezpieczną.
Aby marzenia wielu graczy się ziściły można wspomóc projekt na kickstarterze.